VI TILBYDER

Når du er medlem af RM Fitness, er alle tilbud der kan bookes gratis, og du kan melde dig til lige så meget, som du har tid og kræfter til.

Bodytoning

Bodytoning giver dig træning for HELE kroppen. Med egen kropsvægt eller med lette redskaber som  bodybars, træningsbolde og exertubes gennemarbejdes kroppens større og mindre muskelgrupper.

Træningen foregår til musik i et passende tempo og indeholder både pulstræning og muskeltræning . En effektiv “stram-op” time til dig der gerne vil have tonet kroppen og blive stærkere.

CrossGym

På cirkeltræningsholdet sørger instruktøren for, at intensiteten holdes højt, mens der trænes på forskellige stationer.

Deltagerne varmer først grundigt op, hvorefter der cirkuleres mellem forskellige øvelser i et højt tempo. Der anvendes bl.a. frivægte, elastikker og egen kropsvægt.

Forvent at få sved på panden og ømme muskler!

HIIT

Instruktørtime Kostvejledning

I centret findes mange forskellige maskiner, både til at styrke kredsløbet og forbedre muskelstyrken.

Se billeder her.

Hvis der er venteliste til timen, må du ikke møde op uden foregående aftale med instruktøren til den pågældende time!

I samarbejde med vores DGI-uddannede instruktører får du lagt et personligt træningsprogram, der tilrettelægges dine ønsker, behov og forudsætninger.
Det er obligatorisk at få lagt program, inden du kan få udleveret en nøglebrik.

Vi anbefaler, at du jævnligt får tjekket dit program sammen med en instruktør.

Kostvejledning
Der er flere muligheder for at få vejledning og hjælp til kostvejlending, så der vil blive lagt en individuel plan for de interesserede medlemmer.
Kostvejledning i RM Fitness kunne foregå som en snak om nuværende kost, om eventuelle småændringer til hverdagen, eller du kan få lavet en helt ny kostplan, både som hjælp til vægttab eller vægtforøgelse.

Man kan også kombinere en kostplan med et træningsprogram, som man ved behov kan mødes i små grupper for folk med samme ønsker, hvor Thomas Sejr hjælper til med fx at teste de løbende resultater osv.

Book en tid til kostvejledning hos Thomas Sejr.

Spinning

Der køres både timer for begyndere og øvede. Formålet er at få pulsen op, sved på panden og samtidigt have det sjovt. Instruktørerne er alle DGI-uddannede med masser af energi.

Der skal minimum være tilmeldt 3 medlemmer før et hold køres. Husk at til- og framelding skal ske senest 2 timer før start, så andre kan få din plads, eller så instruktøren kan aflyse i tilfælde af for få tilmeldte.

Ved begynderholdene er der mulighed for at lære at indstille sin cykel.
Det er et ønske fra instruktørernes side at du lige kommer og præsenterer dig den første gang du er med til en time. Så vil de kort fortælle dig om cyklen og hvilke ting du skal være opmærksom på. Nye medlemmer skal komme 15 minutter før deres første spinningtime, så instruktøren kan nå at hjælpe med indstilling af cyklen.

Der er sat 60 min. af til de fleste hold og derefter er det valgfrit om man vil strække ud, hvilket tager ca. 10 min. Husk evt. et håndklæde til at lægge under cyklen eller på styret – der er stor sandsynlighed for sved!

Det er muligt at låne et par cykelsko i centret, men vi anbefaler, at du selv anskaffer dig et par, hvis du har besluttet dig for at fortsætte med denne motionsform.

Du kan se en video omkring vores spinningcykler her:

Yoga

Yoga er godt for øget bevægelighed, fx i ryggen og skulderleddene, for styrke og holdning samt naturligvis for mentalt velvære, og det er et glimrende supplement til fx spinning og traditionel fitness.
Alle er velkomne, når det kan passe ind i programmet – man behøver altså ikke følge holdene kontinuerligt!